Stolt

Nu är jag riktigt stolt, JAG har lyckats ändra header själv och sluppit fråga någon annan vilket hade varit pinsamt. Bloggen är fortfarande inte precis som jag vill ha den men jag är fortfarande nöjd. Bilden kommer också från min resa till London, som jag tog i ett schysst område av stan. Asfrän streetart!

Igår hade jag den värsta migränen någon kan tänka sig, men idag kan jag lyssna på så mycket jobbig musik jag vill och kolla rakt in i solen eller lampor utan att hålla på att ramla i bitar. Tyvärr missade jag min härliga ballett och jazz. 3 h wasted! Jag sov istället, 11 h totalt.

Idag skulle jag och Jade till Humana second hand och blev först misstagna för kvällens modeller till deras event, men no. Så vi gick tillbaka när eventet börja men då stog det nåra dryga och krävde leg. Poor underage people..
Vi drog och åt pizza istället, tröstätning.

Juste. Man måste nog typ "presentera" sig.

Namn: Sofia
Bor: Stockholm
Skola: Designgymnasiet i Sickla
Intressen: Ja, typ alla estetiska ämnen förutom att jag inte alls är musikalisk eller kan sjunga
Musik: Just nu, The pretty reckless, Rex the dog och Familjen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0